Forma-1-ből a hajózásba: Renato Bisignani

aandras

Az egykori Forma-1-es menedzser, Renato Bisignani lett a Sanlorenzo csoport marketing- és kommunikációs igazgatója.

Bisignani a Renault-nál kezdte pályafutását, a Forma-1-es részlegnél, majd a Ferrarihoz igazolt, ahol hat éven keresztül különböző pozíciókat töltött be, többek között üzletfejlesztési menedzserként, kommunikációs vezetőként, valamint marketing- és partnerkapcsolati vezetőként dolgozott. 2016-ban csatlakozott a Formula E-hez marketing, kommunikációs és digitális területen. 2021-ben átigazolt az Aston Martinhoz globális marketing- és kommunikáció vezetőnek, és kulcsszerepet játszott a márka újrapozicionálásában az ultra-luxus és a nagy teljesítményű szegmensben.

Kinevezése az után történt meg, hogy a Sanlorenzo 2024 végén együttműködésre lépett a Simpson Marine-nal és a Nautor Swannal, valamint átalakította szervezeti felépítését. Új szerepében Bisignani a márka marketing- és kommunikációs részlegét fogja vezetni, szorosan együttműködve a vállalat vezetésével, feladata, hogy az általa kidolgozandó új stratégiákkal növelje a csoport globális láthatóságát.

„Örömmel üdvözöljük Renatót csapatunkban, amely évről évre egyre nagyobb és változatosabb lesz” – mondta Massimo Perotti, a Sanlorenzo ügyvezető elnöke. „Az a döntés, hogy a csúcskategóriás luxusszektorban kiterjedt tapasztalattal rendelkező tehetséges menedzsert vonunk be, lehetővé teszi a Sanlorenzo, valamint a Bluegame és a Nautor Swan számára, hogy továbbra is jelentős sikereket érjenek el, megerősítve pozíciónkat a szegmensben.”

Bisignani hozzátette: „Büszke és lelkes vagyok, hogy együtt dolgozhatok egy látnoki képességekkel rendelkező vállalkozóval és a hajózási ipar újítójával, aki az elmúlt húsz év alatt a Sanlorenzót az olasz kiválóság szimbólumává és az ágazat globális vezetőjévé változtatta.”

fotók: marineindustrynews.co.uk, performancemag.it, sanlorenzoyacht.com

forrás: marineindustrynews.co.uk